Muijs maakt werk van tevreden klanten, maar bent u toch niet tevreden over een van onze producten? Is het stuk aangekomen, of ging het stuk bij het eerste gebruik? Dat lossen we op, beloofd. Al onze klanten (consumenten) hebben 14 dagen bedenktermijn op alles wat u bij ons koopt. Het enige wat u hoeft te doen is het pakket terug te sturen, zonder opgaaf van reden.
De belofte van Muijs
- Garantie: Fabrieksgarantie op al onze producten.
- Retour: Binnen vijf werkdagen storten wij het aankoopbedrag terug.
- Ruilen: Wij vervangen een product zo snel als we kunnen, vaak al dezelfde dag.
- Defect: Is het kapot bij aankomst? Dan krijgt u van ons direct een nieuw product.
Retourformulier
Voordat u het product terug stuurt, vult u het retourformulier in op uw persoonlijke pagina.
14 dagen bedenktermijn
Toch niet blij met uw aankoop? Dan kunt u het - op enkele uitzonderingen na - binnen veertien dagen terug sturen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Bekijk het geleverde product dus zorgvuldig, zoals u dat ook bij ons in de winkel zou doen. Haal het product uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar neem het niet in gebruik. Ga bijvoorbeeld bij een printer niet printen, of stop de toner niet in de kopieermachine. Heeft u een product in gebruik genomen maar voldoet het toch niet aan uw eisen? Ook dan gaan we u helpen, bijvoorbeeld in de vorm van een deelvergoeding.
Uitzonderingen
Niet alle producten kunnen terug gestuurd worden. Sommige producten vallen onder de uitzonderingen.
- Softwarepakketten die zijn geïnstalleerd en/of geregistreerd.
- Cartridges en inktcassettes waarvan de verzegeling is verbroken of waarvan de verpakking is geopend.
- Verbruiksartikelen, zoals beschermfolie en reinigingsvloeistof, waarvan de verpakking is geopend.
- Ingewisselde of ingevulde vouchers en tegoedbonnen.
- Artikelen die vanwege de hygiëne niet geruild kunnen worden, zoals oordopjes.
- Producten die na 1e gebruik niet meer verkocht kunnen worden, zoals notitieblokjes, schrijfwaren, etc.
Deelvergoeding.
U heeft zich toch bedacht? Of niet tevreden? Wanneer u een product in gebruik heeft genomen, maar het is toch niet naar tevredenheid, of wanneer u zich bedacht heeft, dan komen we er samen wel uit. Voor die gevallen garanderen we een deelvergoeding van 50% van het originele aankoopbedrag. Tenminste, als het product niet ouder is dan 14 dagen (vanaf de dag van ontvangst). Het product mag niet dusdanig beschadigd zijn dat de werking van het apparaat verminderd is. Producten die vallen onder de uitzonderingen zijn uitgesloten van deze regeling.
Heeft u een vraag?
Neem contact op met onze klantenservice: Bel 023-5315513 of mail ons: info@muyskantoor.nl.